۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

روز قدس


هم غزه هم لبنان
هر دو فدای ایران

۷ نظر:

آگاهی گفت...

دوباره سبز میشویم یاد اولین باری میفتم که فیلتر شدم باهم فیلتر شدیم من همین مطلبو از تو وبلاگت تو وبلاگم گذاشتم ودوباره روییدیم یادش بخیر خوشحالم که همچنان استواری
ممنون از اصلاح لینکم

آگاهی گفت...

راستی من یه وبلاگ هم در مورد نوشته های شریعتی دارم که فقط مربوط به اونه خوشحال میشم اگه به اونجا سربزنی واگه مایل بودی به اسم شریعتی اواندیشه اش لینکش کنی ممنون میشم برای نشر افکار معلم بزرگwww.iranmanvma2.blogfa.com

درنا گفت...

دوست سبزم خوشحالم هنوز هستی ...من با افتخار پیوندت دادم اگه خواستی منو به نام نیرنگستان پیوند بده
به امید آزادی...

ناشناس گفت...

سلام
کنفوسیوس میگوید:انسان بزرگ غمخواری وتشویش نشان نمی دهد.عاقل است وتردید ندارد شجاع است ونمی ترسد.
به امید آزادی تمام انسانهای شجاع

آگاهی گفت...

سلام دوست عزیزم من مطلبی در مورد بنی صدر وآنچه 30سال خیانت نامیده شد نوشته ام وسعی کرده ام تا بااسناد موجود این عدم خیانت را نشان دهم خوشحال میشوم شما هم با اطلاعات خود واینکه او را خائن ویا غیر خائن میدانید مرا یاری کنید این مطلب خیلی برایم مهم است چون شخصی که اورا خائن مینامند ونمیتوانست در آن هنگام از خود دفاع کند
منتظرحضورتون ونقدتون هستم با تشکر

aRm@n گفت...

سلام دوست هميشه سبز ..

هواداران سبز برگشت

لطفا اصلاح كن

www.green-fans17.blogsky.com

پاينده سبز باشي .....

ازادی خواه گفت...

غزه و لبنان کیلو چنده... صدقه سری خامنه ای و احمدی نزاد اینا کسی شدن اصلا نباید ایرانو با اونا مقایسه کرد...