۱۳۸۹ مرداد ۲۸, پنجشنبه

كودتاي ديروز،وقايع امروز،تكرار تاريخ فردا !




ديروز: اون بنده خدا اواخر كارش غرور بيش از اندازه اي داشت ،وقتيكه قيمت نفت بالا رفت و مملكت به سرعت صنعتي شد و...ديگه هيچ كس را تو عالم تحويل نميگرفت!يك زماني هم ميگفت من از طرف خدا هستم امام زمان و ...و بايد اين كشور و مملكت را نگهداري كنم از شر دشمنانش!يك زماني هم كه ديد نخست وزير قانوني اش خيلي داره پاشو از گليمش درازتر ميكنه نقشه كودتا را اجرا كرد و بالاخره تموم شد. امروز: اين بنده خدا هم زيادي غرور داره،حتي همونهايي كه اوردنش را هيچ بدهكار نيست!دنيا را ميخواد فقط خودش مديريت كنه!هيچ كس و هيچ قانوني به جز حرف و قانون خودش را نميشناسه،مدعي نزديكي با امام زمان و فيوضات الهيه !تو جريان انتخابات هم (خودتون بهتر ميدونيد چي شد؟!). فردا: تاريخ تكرا شدني است .........

۳ نظر:

aasi گفت...

با امید سرفرازی

آگاهی گفت...

ای کاش ما هم سنتهای تاریخ را یک بار خود اجرا میکردیم توصیف زیبایی بود البته اونم میخواست جهان رو مدیریت کنه ولی ای کاش ما هم از خوابی تاریخی بیدارشویم
راستی قبلن با هم آشنا بودیم اما بعد از فیلتر شدن هر دوتاییمون همدیگه رو گم کردیم ولی من چند وقته پیدات کردمه وچند بار هم نظر دادم منتظرت هستم من همون آزادی ایرانم اگه بشناسی

_ _خط فاصله_ _مهشید گفت...

دوست عزیز سلام
لینکتو از مدتها پیش عوض کرده بودم
نمی دونم اون بار که اومدم نظرم آخرش ثبت شد یا نه! یادمه اینترنت مشکل داشت
ممنون که اومدی
ادعاهای خدا پیغمبری این چنینی رو در دسته ی اول بیماری روانی که منجر به ادامه ی حیات در تیمارستان می شه قرار می دن
دریغ که میلیون ها انسان تولید خواهند شد، پی وعده های این روانی روشن فکر نما
پاینده باشی